About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

eh ,aku ni makcik penyanyang tau

haaa ,tgok tgok ,aku datang je lawat terus dia aktif .
nampak tak aura yang aku bawak ?nampak tak ?haha
padahal sebelum ni akak aku cakap dia lansung tanak bercakap.
sampai aku nak balik ,dia pegang fon aku ,tanak bagi aku balik .atototo comel (:

haa nama pon mak cik kan ?ha ce ekau torai tgok gambar bawah ni .
serious muka aku macam mak orang dah .sangat wehhh !haha


okay jangan comment pape .haha !
ya ya suatu hari ,aku akan jadi mak kepada orang yg ikhlas mencintai aku
*weh geli weh ,serious geli .

ya ,dia masuk hospital sebab terkena virus rotavirus
lebih kurang mcm tuh lah ejaan eh .
ekau nak tahu apo binatang eh ,ekau poie google.tapat den nak nolong eh .
den ponat sebanarnya .hewhew

okay ,pacek pacek ,pacek tanya sape lagi knl pacek kan ?
yeh ,ramai kwn kte knl pacek ,sebab dorg suka godek inbox kat fon saya (:
pacek klaka ,serious klaka ,dlu beriya main bola smpai ...
annoying gila segalanya bola.pasuh skrg ni ttbe behenti main bola?
hahaha main ah bola .mana tau ttbe team pacek bole lawan dgn team fai kan ?
pacek vs fai ! 
pacek tasuka fai walhal fai tak pernah bnci pacek .sian diaa :'(
kayh ,keluar topik sbnrnya ni .
tgok anak buah aku amek pic aku .comel betul donald duck tuh .HAHA
kbai :)

No comments: