About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

result awal tahun

heboh tanya result spm aku .
result spm tade ,result ujian awal tahun ade lah :/
hok aloh aku bru nak amek spm tahun -.-

bahasa melayu : 72 B+
bahasa inggeris : 75 A-
pendidikan islam : 74 B+
matematik : 88 A
sains : 72 B+
ekonomi asas : 39 G
matematik tambahan : 45 D
sejarah : 70 B+
perinsip perakaunan : 86 A+

okay ,teruk gila .serious teruk .dengan ekonominya gagal lagi .damn .semua macam tak caya yang aku gagal ekonomi .kalau bdk kelas aku ,ckgu semua tak percaya .aku apetah lagi .tapi setimpal lah ,aku pandang rendah dekat subjek ekonomi .amek sambalewa je .padan muka sendiri -.- ya ,tercabar sangat bila member aku yang selalu bawah aku ttbe naik dari aku .damn damn damn .jealous .kbai .

#aku patah seribu bila mengetahui bahawa farizal marlias sudah mempunyai awek .okay ,bukan pertama kali dengar tapi kali kedua .tatau kenapa ,api cemburu mula merebak </3

1 comment:

nana kamarul said...

Congratulation. At least tak ALL G kan :) Alhamdulillah :)