About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

kadet polis ,

seriously lah weh .
gelak tawa, garang marah aku bertempat .
selagi aku bole cool down ,aku akan try cool .
tapi serious ,serious ,mmg aku dah banyak makan hati.

tolong lah bagi kerjasama dekat kadet .
please ,aku merayu .tolong ,aku MERAYU .
tolong lah masuk kawad .
tolong lah .pertandingan dah dekat .
awal bulan empat .

tak pernah aku menangis dekat sekolah .
dekat DATARAN  sekolah lagi .
ini penting sangattt .
tolong ah ,paham perasaan aku ni ha .
tension .paham tak tension ?

tolong lah buang semua perasan SELFISH tuh .
kalau lah perangai kau tak berubah ,tak hidup kau kat dunia luar nanti.
kalau korang ade respect dekat aku .korang takan banyak jawab ape yang aku suruh.
kalau betul aku just nak tittle pengerusi ,aku da lama lantakkan korg.
ape keja semua aku takan buat .

tolong lah paham suatu hari nanti bila korg kat tempat aku .
bila giliran korg yang MEMIMPIN kadet .
korang akan rasa apa aku rasa.serius sedih tgok perangai korang .
baik junior baik  senior .
semua jawatan ,atas nama jawatan ,ape aku arahkan sikit pon korg tak dga .

da bape banyak perkataan tolong dalam entri ni .
maknanya aku betul btul tgh mintak tolong .
please lah ,penuhkan platun dan etc .
buang lah perangai degil korg tuh .kbai .
assalammualaikum .

No comments: