About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

camping melaka

ahh kenapa malas sangat nak menaip ? kenapa ?
padahal awalnya di camp beriya nak berblog .

seram tak seram tak ?okay lepas ni semua bole unfollow di blog unfriend di fb.

argh ,mulanya eksyaited abis nak pergi kem .
dalam hati "yeh yeh bole kurus ah lepas ni !"
tak kurang jugak hati hitam mengatakan "wahh ,fasilitator mesti muda, handsome!"
nampak ?dari awal niat tah pape tuh yg akhirnya jadi sakai -.-

dalam bas ,kononnya lepak belakang syok.
hapuskan niat junior junior yang telah pasang niat amek port blkg skli.
serious ,menyesal.menyesal yang amat .
tak payah cerita lah kan .boleh naik kematu bontot .
tatau nak describe mcm mana ,tapi sumpah tak best lnsg .
tang tang time balik ,uhmangai toksah cito den nak tido .
ergh ,mcm naik sampan yg tgh lawan ombak rindu aron ajis .hahaha

sampai sana ,kiteorang kne rombak balik group sbb nak dptkan konsep 1M.
sesiapa yg group 1M dpt mark lebih utk group tp kiteorg pdli ape.ta heran lnsg dgn mark tuh.
fasi tak kesah kiteorg tak tuka group,tp cikgu ah tarik muka .ergh !
smpai dpt gelaran "geng bdk nakal" wth !

mula mula buat atas pasir . 

then atas ketas (:
nama group kiteorang penyu .ni logo penyu .hihi .
ape 3S ? (Sahabat Setia Selamanya)


sedih jadi penyu .
dsbbkn penyu tak satu malaysia ,kiteorg dianaktirikan.
setiap kali makan ,seboleh bolehnya yg last *last tak last ,peduli ape ,potong line je ,kalau da lapar sgt*
setiap kali game ,sebolehbolehnya fasi fasi nak tolak markah .
serious ,bengang habis .bukan aku sorg tp semua ahli penyu.
last day,baru syok tuh pon masa nak buat persembahan .paling enjoy .
ya ya ,aku ade gambar fasi fasi yang baik hati tapi kejam .haha.

bahagia hidup lepas buli budak SMK PUTERI lagi lagi group penyu,tak gitu fasi ?
tidak ,penyu tak marah kat fasi .
bak kata ketua kumpulan ,qila "diaorang nak test mental tuh"
sabar ,maafkan saja kpd fasi yg asyik saiko kiteorg.

macm macam aktiviti kiteorang buat.iktiar hidup lah ,main gajah bagai.
yg mmg taleh lupa blind trail .mmg kimak habis budak ni .
ape funtut kau jerit baya kiteorang pon tak jerit kat kteorg .
cikgu pon tak jerit.ape jadah kau bdak .
jangan siap hari bulan rabak mulut kau aku tonyoh buah kelapa kang.

aku mencarut bila aku marah.sory .
mana tak aku marah ,elok elok aku nak amek gmbr dia menyelit.
aku cakap "ade manusia yang kne lempang dgn aku ni kang"
ouhgay !dia jeling .ouh bibun ouh gampang -.-
hai dik .kau yg salah bukan aku .
aku mrh kau tp bila aku terlggr kau or what mlut aku still ringan ckp sori.
kau reti ckp sory dekat aku ?jangan satu hari tangan aku ringan tampar jolok muka kau.
damn !spoil mood aku becerita 

mesti mula mula semua ingat ni marshmallow kan ?
tidak tidak ni hasil daripada tepung .
 
okay ,ini ah ektibiti ikhtiar idup .
mula mula aku igt buat ektibiti masak nasi gunakan buluh n tanah.
tp... ahh pon bolehhh lah ni (:

then ektibiti poie lawat penyu.biaso je den tgok ,tado feeling den tgok .
kalau monyet bru ah eksyaited tgok .


btw thanks cikgu sbb bagi kteorg tdo kat blik .
ade katil ,ade bntl yg empuk .yang pling penting ade air panas.
air panas pntg ye bg aku yang takut air sejuk .
sggp mndi kambing sekiranya tade air panas.

ya ,si buah hati aku.satu satunya kucing jantan dalam rumah.
manja ,ya manja sgt stiap hari harus cium belai si comel ni .
#sbb ni yang aku kne marah dgn dokter sbb ambik risiko kne asma.
akk aku ckp ,dia tak pernah keluar dr blik aku .
asik tdo dalam blik aku .baby,awak rindu saya eh :*

ouh ya ,sebelum terlupa thanks abg terganas terbaran sbb buat motor aku.
dia kilatkan badan ,pasang balik skru yg tercabut spray sportrim .thankss much (:


No comments: