About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

go on

tgok adik aku ni .sewel ,kalah kakak ehh .

kalau hidup asyik fikir masalah takan pernah rasa nikmat hidup.
takan pernah tahu erti bahagia ,gembira .

masalah masalah masalah ,
jerawat jerawat jerawat ,
kelemumur kelemumur kelemumur .
haihhhh *gelenggelengkan kepala.

tiga benda jadah di atas ni cuba menggodam di otak,muka dan kepala den sekarang hah -.-
masa kenduri tahlil semua tegur "jieraa awat jerawat teruk sgt ni .banyak pakwe eh?"
aku, "pakwe ? HAR HAR HAR *hanya mampu gelak"
bila aku banyak berjemur ,jerawat akan membiak sperti cndawan segar di muka aku =.=*
(gara gara dapat baja peluh dan sunlight)

muke bibik lepas cuci pinggang .haha .siot tak ?

yeh yeh,muka oily gila ,rasa sakit pinggang ,perut meragam .
tapi kerna aku gagah lagi terhebat wat lek je wat kerja kerja ni .
family aku paling last balik ,so aku ,anak dara berotot tlg ah kaka sedara aku setelkan pinggan cawan mgkuk *asal cm terabur je ayat ni .zzZZZzZzz abaikan .

sebelum balik ,aku tgok muke makngah sedih je .
mesti dia sedih sbb pakngah dah tade lagi .
argh ,mesti dia kesunyian .kesian kesian kesian .
tapiiiiii........
disebabkan ini ,diorang rancang nak pergi holiday bulan 3 .
aku ,secara automatik kne tggl sbb SPM.
sedih sbb disaudara tirikan -.- mari ramai ramai meratapi kesedihan aku moh.
yehh ,dapat cokelat sbb banyak tolong buat kerja :D
sini dekat ,aku na cite rahsia aku mohh .
psstt ,aku takut belon .belon bahaya ,bole bawak mati.

jangan dekat binatang berbahaya yg bernama belon.
erk dan dan ,aku takut mkn cokelat byk sgt .
bukan sebab takut gemuk tapi takut nanti tekak jadi panas.
hiwhiwiwhiw .kbai .

No comments: