About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

harapan...

lamaaa gileee tak update blog .
ah ,tak kesah ade orang baca ke tak janji aku bole merapu sampai muntah darah dekat sini.
angkat bulu ketiak kalau tak suka aku mahupun blog ni .HAHA

okay okay ,nak start dari mana ni !? *excited sangat ni .
haa ,dari kenapa aku tak bole berblog .
begini ceritanya ,yeh ,kamu semua tahu bapak aku macam mana.
pernah aku cerita pada satu ketika dahulu .
nah ,pc aku dah jahanam.pc ni kira macam hadiah sbb dalam 5A dalam UPSR.
naseb mama belikan ,kalau bapak aku belikan ,tah tah pc aku pon dah senasib macam laptop ni .

bapak aku ni kuat mengukit and annoying gila batak .
aku dapat 6A 2B dalam PMR ,ceh katanya motor tuh adiah tok aku .
laptop adiah utk adik aku .kalau dah adiah ,mana boleh amek balik kan-.-'
ni tak ,kadang kadang ,bila sampai gila bapak aku tuh ,motor aku dia rantaikan kat tiang umah.
disebabkan aku masih tidak berduit dan tak mampu beli motor sendiri,maka aku diamkan je .

laptop ni pulak dia amek sebab adik aku bagi aku main dan bila aku online ,harus ade mama.
then gelak gelak dgn mama sbb aku tnjuk org yg aku suka mahupun aku benci ,ade jugak kutuk mengutuk sekali .hoho .maybe bapak aku jealous ,dia amek laptop ni dan sorokkan .tapi  aku kan hebat *cehh* still jumpe tmpt persembunyian laptop ini.hoho.
tape jiera harus bersabar ,sebab mama cakap ,nanti acik repair pc aku tuh .
dengan ini ,aku berazam ,after sekolah ,aku nak kerja .tanak dah berharap dekat bapak aku tuh lagi sekaligus tanak menyusahkan mama lagi .HAHA

semua dapat update pasal new year ,cehh ,aku ni pulak yang lambat nak post .tapi tak pe takpe .
biar lambat asalkan selamat .hiwhiwhiw.
ouh yeh ,ttbe je smgt nak bercerita da hilang pulak -____-

ouhdem ! argh ~ tolak perasaan ketepi tuh sementara utk tahun ni .
aku kena fokuskan dekat SPM .
lepas SPM baru bole mengada .yelah ,kan Sijil Pas Menikah .HAHA

sayu hati aku bila time lepak makan dengan mama ,ttbe mama cakap "jiera, mama harapkan kau dapat 8A"
then aku cakap "ma ,orang amekk 9 subjek ah." mama,"boleh dapat 9A ?" aku,"okay then ,insyaallah ,dapat"
haaa ,takut takut  ~.~
abang aku yang tak pernah care aku pasal sekolah even aku dapat ape dalam periksa sekolah ttbe je tadi dia cakap "jiera ,kau Form 5 kan ?*tgok ,umur adik sndri pon tak igt -,- " aku ,"aah lah ,pehal?" abang"belajar elok elok ,nanti SPM buat betul betul "
duhh ,harapan mereka sangat tinggi apatah lagi aku sorang je anak perempuan yang bole tahan otak bergeliga.
nahh ,nanti adik aku pulak .adik aku lagi awesome .mak aku berharap dia jadi ustad bila besar nanti .hoho .AMIN AMIN .

dah ayat aku tunggang terbalik ,homework pon tak siap lagi ni . 
wa mungkin jarang update blog lepas ni ,wa paham kalau lu tanak follow or unfollowed.
okay wa chow dulu .adiyoz boboyoz .bai .assalammualaikum :D

No comments: