About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

kepada orang yang berkecil hati

bak sini hati kau ,aku nak kasi pam balik bia jadi besar balik.
bole eh ,aku bole guna pam basikal .jangan risau ,kompem lepas ni hati kau sembuh (:

aku nak ckp mmg aku tade niat nak membelakangkan kau.
aku jadi pengerusi pon aku tak mintak apatah lagi tagih undian.
aku sendiri tak percaya aku bole dapat undian banyak tuh.
aku tak de pulak suruh orang lain jangan undi kau sampai jurang undian kau dgn aku jauh beza.

terkilan jugak bila kau buat muka depan aku.
ape ni AJK atasan gaduh sesama sendiri.
mungkin dorang tak selesa nak bg pendapat dekat kau sbb tuh dorang citer kat aku.
nanti aku bagitau jugak kan pendapat dorang dekat kau .

argh ,please ah .jangan disebabkan jawatan ni ,nak bermasam muka .
ikutkan hati ,mmg aku nak lepaskan jawatan ni .
tak suka bila pergi mana mana orang pggl
"eh ,pengerusi kadet polis kita la..bla bla blaa" tak pon
"eh ,ketua KP lah .tabik sikit ." aku segan bila org ckp cmni .
tapi ,aku nak kejar markah koko gak biar senang nak apply mana mana U nty.

saya manusia yg cuba buat terbaik tp sedihnya saya bukan yang terbaik. hiwhiwhiw

*btw ,kepada ahli KP tadi ,maaflah tersebut SPENDA kuat kuat,korang ler ni ,bising sgt.aku pikirkan aku cakap tak kuat tapi dah sampai semua ahli KP gelak slow amendenye kan ?kay ,ni kali kedua aku buat lawak bodoh dekat depan org ramai .eish .malunye .kbai .

No comments: