About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

kalau aku riak ,tegur aku .

masa form one ,aku dah pandai carik carik gaduh ni walaupun dgn senior atasan. mata wa seboleh bolehnya buntang .almaklum mata yang besar harus digunakan dengan sebaik baiknya :> dulu masa lower form ,mmg semua orang ah kenal aku sebab aku orang paling malas gsok baju .aku tak malu nak mengaku bahawa dulu aku mmg selekeh abis tapi selekeh selekeh pon still ade admire.HAHA k,kisah lama.k,abaikan.

dulu ,aku mana reti lilit lilit ,yang ni pon kawan aku yang lilitkan .tapi sekarang ,amboi ,smpai tercekik leher aku main lilit.dulu tak ikhlas lansung nak pakai tapi bila da lama pakai ,wahh ,best lah pakai tudung .kadang kadang ade gak dengar org cakap ,org pakai tudung semata mata na tutup rmbut rosak.ouh ,aku tidak .sesungguhnya rambut aku sihat lagi memanjang tapi baru baru ni banyak gugur.kang ade gak aku buat rmbut style mohawk japlagi .wah ,mesti awesome kan ?

aku da cakap ,aku ada mata yang besar ,pipi yang gemuk tapi semua tak penting.
yang penting ,ramai org cakap hidung aku MANCUNG .HAR HAR HAR !

aku yang pegang bendera malaysia.makin umur meningkat makin naik berat badan .makin jua banyak tanggungjawab.aku igt ,time ni .aku org yang pertama bawak lari bendera.lepas tuh baru senior and bdk lain ikut belakang.bila naik upper form ,makin mengada pulak aku.naik form 4,aku perasan ,aku da mula ada banyak ciri ciri keperempunan -.- 

sampai sekarang ,aku tak jumpe dengan budak yang pernah aku sound.sampai sekarang aku igt ,sbb ayat aku mcm kuang ajar gila .lebih kurang macam ni "aku tahu lah kau gemuk ,banyak lemak ,banyak sangat kan energy kau ,asik bercakap je dari td.kau bole paham tak ,aku nak belajar .PMR da dekat.tahu lah kau pandai tapi jangan lah smpai kacau org lain belajar" menangis budak tuh.satu kelas marahkan aku .tapi aku buat bodoh je.now,baru aku sedar,sebab mulut aku ,aku tadapat straight A dalam PMR.arghh ,sory bebeh ,wa kuang ajar dgn lu .dulu ,masa UPSR ,aku tak byk kwn sbb aku kuat tidur dalam kelas.tgok ,bila tak saketkan hati org ,Alhamdulilah UPSR aku straight A.

sejak tuh ,bila naik upper form ,aku da pandai kawal marah n mulut aku.erm ,korang paham tak ape yang aku cuba sampai kan ?okey ,senang cite ,korang jangan sakitkan hati org ,sbb nanti kau yang susah (:

aku tulis panjang padahal sebenarnya ,aku nak cakap ,thanks sebab pilih aku jadi bendahari kelas,wakil form 5 untuk rumah sukan dan pengerusi kadet polis.walaupun yang pasal pengerusi tuh ,sebenarnya aku tak rela tapi disebabkan nak rebut markah koko ,aku relakan .haha .ouh yeah ,time perlantikan jadi pengerusi mmg kelakar gila.bole pulak tergagap gagap dpn ahli kadet and cikgu.semua yang ada gelakkan aku :/ and ade org perli "untunglah ade peminat smpai seratus lebih" sapa cakap eh ?*keningkening

aku takut nanti aku riak ,aku takbur.paling risau kalau aku ade saketkan hati kawan sendiri -.- ah,kalau perangai aku berubah ,sila tegur.
eh jap ,
  • kenapa ayat aku seperti orang yang tak pernah belajar tatabahasa?
  • kenapa berputar belit?
  • kenapa macam susah nak pahami?
  • kenapa aku menaip lagi ?
  • kenapa ade point lagi ni ?kbai.

No comments: