About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

farizal marlias #2


okayy baru update status ni .ttbe dua ttbe ade orang buat status yang lebih kurang .wahh :>
ramai betul nak pinang player negeri sembilan .


FAI ,aku berani cakap ,aku nak duduk tepi padang tgok kau kat atas padang ,training and bagi kau air bila kau haus ,tolong lapkan peluh kau bila kau berehat .

tgok conversation eden nan kawan den ni hah .
haha .tak menafikan aku sgt meminati fai .okay ramai ramai sila lah berdoa agar aku tak terlalu obses dgn fai dan tak terlalu berharap nak berjumpa dgn fai :/

gila en perangai aku ?setiap kali ,asik nak update pasal fai je .sampai pacek pon meluat .siap nak buat page anti farizal marlias lagi T.T


siapa pacek ? klik sini --->link (ade banyak post psal dia suatu ketika dahulu) AHHAHAHA .merepek dah .bai .

No comments: