About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

farizal marlias #1

nampak tak manusia yang baju putih ,yg comel gila nak mati tuh.
erghh ,aku sanggup terjun katil kalau aku dapat tahu dia ada awek or dah kahwin.

aku sendiri tak tahu kenapa ,aku minat sgt kat dia .sampai aku buat satu album ,khas mmg untuk dia seorang je.argh .perasaan ini sangat mengada .fai ,dengarlah jeritan zahir ku ini .HAHA
aku tahu ramai org meluat dgn aku sbb farizal marlias dan ade jugak yg im aku cakap dia jeles sbb aku buat album untuk fai .atototo ,ade aku kesah ?

aku kenal dari Aida .dulu mmg aku jarang ah ikuti game bola ni tapi bila dah kawan dgn orang yang minat bola ,aku pon terikut lah .okay ,baca conversation aku dgn Aida (:

nak tahu tak video ape yang dia bagi ? oke ,ini video eh .


pfftt ,tgok ah ,dia pgg fon .fai ,awak mesej dgn sape :'(

aku mmg mengada pasal orang yang aku suka .orang yang kenal aku ,dia tahu perangai aku macam mana.persetankan segala hati busuk org lain .hiwhiwhiw.

aku mmg minat dia sangat .dia buat aku senang lupakan ex aku .selain itu ,dia juga buat aku dapat kawal perasaan aku dekat seorang laki awesome yang aku pernah cerita .aku sendiri tak igt entri yang mana .haha .kbai <3 

2 comments:

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow..lg 1 pakjoe nk bg tau tuan blog kalo tuan blog terjah blog pakjoe jgn komen dekat chat box sbb chat box tau pakjoe jarang baca dekat pakjoe lebih suka baca komen hehehehe kalo dekat komen korang komen 1 pakjoe akan balas balik komen korang tpi lambat atau cepat je

jiera biey said...

ouhh .lahh shoutboux kan lagi best .kalau komen ,nty kita luupa mana satu yg kita komen .hihi :)