About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

muke brutal tapi penyayang sial HAHA

whoott whoot wa ade spek baru ah siot .

pergh tajuk je dah mencarut .eceettt lu jangan igt wa ni baik sgt .wa manusia biasa lah (:
oke ,sekarang aku nak cerita pasal ektibiti time cuti skolah .hoho :D

first time weh aku mandi bebogel berpasangan .whoott whoot .cerita sensasi ni .HAHHAA
aku mula mula malu gila siot .then lama lama ,ala gamble je ah .
so sweet dia mandikan aku .dia cuci rambut aku bagaii .
MAKKKKKK ! wa nak adik perempuan !HAHHAHA
oke ,lu jangan langsi lah siot wa suci murni lagi bersih .

dia kira macam sedara ke atau anak buah aku from singapore .
firsttime dorang tidur umah aku .
oke best gila ah .budak budak ramai ,meriah abis !
*sejak bila aku minat budak budak ni ?k,abaikan -.-
dia orang ni takut kucing then dari kucing ni lah aku dapat usha budak kecik ni (:

wa mengaku ,time ni wa free hair .dah kau diam .kbai -.-

nampak budak yang omey omey yang kini aku buat DP di fb .biar nampak selekeh tapi memori ni tak selekeh .lu jangan main gila .time ni dia sejuk gila ,then aku peluk dia mcm seorang mak melindungi anak dari hujan.perghh ,awesome gila !tgh panaskan badan budak ni *Aisyah* ade sekumpulan laki ni tgh swim swim depan aku .
oke ,kalau orang tuh tgh pandang kita,dapat rasa kan ?
yeh bebeh ,aku dpt rasa dorang cm pandang aku dgn Aisyah .

tapi aku abaikan je ,sbb FARIZAL MARLIAS still di hati .
bila aku bawak Aisyah salin baju ,then terserempak dgn mereka kat tgge .lepas tuh terserempak lagi kat kolam air panas ,aku betul betul belakang kat salah sorang dr mereka.dia sorang je time tuh .pergh! janggut dia ~ weh ,aku still gilakan laki yang berjanggut .HOHO
dia pandang belakang .aku terpandang dia .dia senyum .ouhmyy !sweetnye.
then dia duduk depan toilet ,kebetulan time tuh aku tgh main dengan zikry .then dia cm pandang .
AHH JIERA SYOK SENDIRI ! ahh PERSETANKAN .GAGAHAHA

Aisyah tgok anak buah aku yang laki tuh tgh bogel ,aku cpt cpt tutup mata dia aku jerit "wooiii 18sx ni wooii " then aku perasan dia gelak .
ahhh !malu -.-
dia lalu depan aku ,then aku nampak ade cincin kat jari dia .k ,kalau de cincin mesty da berpunya .tutup cerita :( dah tade mood nak cerita -.-'


depan tuh ah,aku nampak si janggut aku tapi dia da berpunya ahh ,sedih ah cmni :(
oke yg baju spiderman tuh namanya izzudin .dia suka cakap kentut .HAHA

 ni zikry lu jangan main gila ,lu kalau keluar dengan dia lu boleh hilang 5kg .
dia sangat aktif ya puan puan dan tuan tuan .
 ahh ,dorang dah balik :/ aku bakal merindui mereka .huwaaaa ! :'(

bila jaga budak budak ni ,macam ...fuhh penat gak ah so aku terpikir acano lah perasaan mak mak bila jaga anak anak .haihhh ,tapee ni takan membantut aku dari mempunyai hasrat memiliki anak kembar 4 pasang .kenapa 4 pasang ? sbb aku nak anak 8 orang ,aku suka no lapan .HAHA .merepek sial .abaikan .
tak tahu kenapa ,masa mandikan Aisyah aku ttbe terpikir ,macam mana eh kalau aku mandi dengan anak kembar aku nanti .hohohohoho.okee ,belajar tinggi tinggi then mempunyai keluarga yg bahagia insyallah .AWESOME ! kbai .assalammualaikum !

3 comments:

Nurul Najwa said...

Dekat Wetworld ke ? Saye baru pegi semalam :)

jiera biey said...

aah .hee ,pergi dgn sapo je ?

Nurul Najwa said...

Dengan kawan. Saye baru bace entry akak tu sablah yee ;)