About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

ini baru dikatakan SEH-MAH-NGAT

hai hai ,saya gembira sebab jerawat makin hilang, kulit makin licin tapi sedih parut chicken pop tak hilang dan parut jerawat durjana yang tana hilang .okay ,sila guna bedak sejuk ya anak anak untuk mendapat kulit muka yang licin dan sila lah guna clearasil ultra ya anak anak  untuk mendapat ke-cool-an yang tak terhingga.
harap maaf ,ni gambar bilik bujang ,hiraukan bckground :/

aku tak sangka yang lagi seminggu je lagi cuti ,then sekolah .aku rasa mcm semalam baru cuti dan baru semalam aku bergurau senda dengan si-dia :(
okay ,cuba cakap dengan aku sape yg senang lupakan ex dia sesenang abc .
cuba cakap dengan aku sapa yang tak simpan dendam sekiranya dapat tahu ex dia gmbira dgn orang lain :/
sila bagi ketenangan yang tak terhingga dekat aku .argghh !sila lepaskan aku dekat hutan.
aku tak sggup nak duduk dekat bandar ni .terlalu banyak yang menyakiti hati ku ni .merepek.k,abaikan.

ah tidak ,aku form 5 tahun depan?ouh calon SPM 2012 .apaa ? ! SPM ouh tidak !SPM tuh umpama begini "Sila Pergi Mati" ouhmyyy !apehal apehal ?aku tanak mati tapi aku nak "Sijil Pas Menikah" HAHA!
ouh tidak !jiera gatal .HAHA k,abaikan .

okay ,sekarang ni ,aku dah berazam ,tanak ade pakwe sampai abis SPM .erghh ?boleh ke ?ahh !bole punya !tapi kalau dah ter-couple nak wat camne kan ?*keningkening.hihi.
oke ,aku nak bagitahu ni ,ni bukan cerita tipu ,bukan cerita bede'(bongak)
percaya tak ramai nak jadikan aku menantu dorang .amboii .haha
mungkin aku pandai tarik hati macek macek .tapi aku tak pandai tarik hati lelaki .cewahh
ahh !ayat poyo ayat poyo !

nah ,tadi mati mati kawan mak aku igt aku dah abis sekolah ,siap ajak belajar kerja dengan dia sekaligus mengajak aku jadi pilihan menantu dia .aww awww ,tayah ssh ssh carik calon suami :3
oke ,ni bukan kali pertama .erghh !jiera mula riak :3 HAHA

hurm ,sekarang aku tengah buat nota agama .doa-doakan lah nota form4-form5 aku habis dan siap sebelum bukak sekolah .sebab aku baru nak abiskan nota tilawah AL-QURAN form 4 n form 5.hihi
nahh ,tgok ,betapa besepah meja aku -.-
kbai ,tulus ikhlas menaip dengan gila ,
jieraPERKASASAU

No comments: