About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

gah ! dokter kerek -.-

ramai ramai sila tahan aku dari bunuh dokter dekat klinik haiwan dekat jelebu batu lapan.
aku tak paham kenapa dia kerek sangat.oke ,dia kerek tak penting tapi kenapa dia macam tana tolong anak kucing aku.
kenapa ,kenapa ,kenapa dan kenapa ?
aku buntu ,sila bagi penjelasan yang jelas dekat aku .tolong ?

rumah aku jauh dari klinik tuh tapi aku sanggup pergi,kau tahu kenapa? sebab aku tak sanggup tgok kucing aku sakit dan mati.kalau aku nak dia mampos ,dah lama aku campak kucing tuh dekat sungai belakang umah aku.aku tak buat ,aku hantar klinik tapi kenapa dokter laki durjana tuh tana buat pape ,sekurang kurangnya cucuk lah ubat cacing atau antibiotik seperti dokter perempuan yang pernah rawat anak kucing aku suatu ketika dahulu?

kau tahu ,aku hampa .hampa dengan servis kau .esok aku dah gerak pergi melaka.macam mana dengan kucing aku satu lagi tuh .oke ,aku risau ,aku macam nak tggl tapi oleh kerana aku tanak tggl dgn bapak aku.aku terpaksa ikut .okay ,aku mampu kirimkan doa agar dia selamat dalam 3 hari ketika ketidak-adaan aku di rumah .anak kucing aku dari 9 ekor ,tinggal 7 ekor .okay sila sedekah Al-fatihah dkat kucing aku .kbai.

No comments: