About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

tak puas hati -.-

 kadang kadang manusia lupa ,dunia tuh bulat setiap saat setiap detik dia berputar .satu ketika kau happy dengan apa kejahatan yang telah kau berjaya lakukan tapi bila kau dapat balik apa yang kau buat baru kau tahu penderitaan org lain.lambat atau cepat ,takan pernah tahu .tapi PASTI dapat .
kau cakap kau sayang kau cinta tapi kau pergi .tuh ler manusia zaman sekarang.aku menyesal ape yang aku buat time zaman jahiliyah dlu -.-' terdedah sini terdedah situ .bangga pakai short dekat luar .lupa bahawa tuh semua hanya untuk lelaki yang digelarkan suami secara sah .harap nanti anak aku tak ikut perangai tak senereh aku ni T.T i love you aku bukan untuk dipermainkan.bila aku cakap ,aku maksudkan .kau macam ombak ,kejap dtg kejap pergi .bila susah carik aku bila sng ,aku ,kau cmpak belakang .tape bahagia kau penderitaan aku.penderitaan aku kebahagian kau kan ?kbai .

No comments: