About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

pergilah kau,berehatlah ekau di dunia sana

sape yang mati sape yang mati ?okay ,jan risau bukan pakwe aku yang mati.jiera de pakwe ?ouh jiera syok sendri .boo jiera ramai ramai ! okey ,ini anak angkat aku.dulu masa dia baby ,aku suke tenyeh tenyeh dia dan ada sekali aku rasa macam nak gigit gigit telinga dia .dia comel ,aku taktipu .muka besar telinga kecik.alahai ,cair hati mak .

sebelum aku pergi tusyen ,aku cakap ,tunggu aku balik .lepas aku balik ,aku janji takan biakan kau kesejukan.sebab bila aku pegang badan kau ,kau sejuk sangat.aku letak kau dgn adik beradik kau ,kau lari .aku tahu kau sakit ,kau tanak adek bradek kau bertmbah sakit.sbb dorang pon sakit.sayang ,nape kau tak kuat mcam mereka.sabar lah ,aku bawak kau pergi klinik.

aku balik ,aku tengok kau dah terbaring longlai sebelah mak kau ,mak kau kejam .buat bodoh je .bole lagi posing nak berak .aku geram tgok mak kau .aku rasa macam nak buat kucing goreng je -.-'
aku tgk mata kau hitam semuanya,berair dan mulut kau ternganga.aku tutup mata kau ,aku try tutup mulut kau.tapi mulut kau keras.kau mengidam ke sayang ?tape ,nanti dekat dunia sana ,kau makan banyak banyak eh.

esoknya ,aku tanam kau,aku gali lubang .haaa ,aku ditemani emak kau *tahu pulak mak kau datang -.-
aku kecik hati dgn mak kau tahu ta !oke ,hati seorang ibu ,ape aku tahu.haih .dari aku terus merepek baik aku berhenti.harap nanti kita jumpa disana.tunggu aku tau sayang ;)

lepas aku tanam ,camni lah keluarga kau yunk :(
dulu kucing aku mati ,aku merengek dekat bf aku.now dia da pergi  ;/ tinggalkan segala kenangan -.-'
naseb pacek hariz ade :D aku citer pasal kucen aku mati ,dia pulak teringat kucen dia :|
sebelum tido aku mcg mama ,sbb mama keje malam tuh.ade ke patut mama buat lawak ,dia suruh aku talkin-kan kucing tuh.aku bengang ,terus tido .kbai .

No comments: