About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

2 days

hari ahad aku meroyan nak keluar tapi malangnya tade sape yg baik hati nak bawak aku jalan .
then ,bila malam tibe tibe aku naik angin ,aku terus cubit cubit tampar tampar adik aku sebab dia degil tana mandi ,kebiasaannya aku jerit tapi disebabkan tension ,nah ,menangis dia -.-'

lepas dia mndi dia tegur aku ,kononnya ade taik kucing padahal kunyit =.='
baru aku perasaan aku kena kurungkan diri dalam bilik ,kalau tak satu rumah gaduh dgn aku.
pikir duduk dlm bilik ,mcg dengan buah hati pisang aku bole rase lega.no ,aku gduh dgn dia -.-'
bajet cool lah nak merajuk lama lama ,lastly aku yg mgtl nak call dia malam esoknya .
amboi ,aku tgh saket rindu ,dia bole lepak dgn kwn dia.kfine ;(

pagi pagi isnin mama kejut cakap nak pergi jalan ,ouhyeh that is good news.
mule mule pergi anta aku pergi kerja dkt Mydin .alih alih tuh jenjln lah kejap kt situ sebab Mydin bru bkk .
then ,bapak aku pergi amek sedara aku dekat rumah mak tiri aku #dorang from singapore.
so nak bwk lah jalan jalan.after Mydin ,makan dekat City Park Oriental ,yah ,lauk dia byk ,sumpah aku buncit mcm org tiga bulan pregnant.lepas makan ,aku bwk lah budak budak main dekat City Park ,bagi ikan makan .oke ,best gila :D

then tesco .
ouhmmgiehh ouhmmgieehh ,aku nampak SA (secret admire) .aku lalu betul betul sebelah dia.
korang bole bayangkan tak betapa bahagia nye aku sebentar.aku lalu dpn dia ,aku dgr dia bersiul .
masa lalu sebelah ,pikirkan nak tegur tapi kwn dia ade dekat sebelah -.-' segan .
jalan jalan ,nampak cadar monyet.ape lagi ,aku grab ,pujuk mama beli.
mama bagi beli ,tapi ade selimut monyet tuh mahal RM119 .ouh ,ade sape yg baik hati tolong belikan ?:(

diorang cool.bila pergi singapore dorang suka belikan macam macam.

laki yang pegang budak kecik tuh tunang kepada kak fara(yg pakai shawl merah kat leher)
tunang dia pelapis pemain bola negeri sembilan .ouhh ,so sweet (:


No comments: