About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

oke ,clubbing jom .

#ape kau nak mati jiera ,kne cincang dek abg kau -.-'

oke ,tittle itu hanya propaganda .jangan percaya. kau percaya ,baik kau cari tikar sejadah sekarang.


bye final exam. nyah kau dari aku. aku menyampah exam ,sebab setiap kali time exam ,aku mesti bersin. kalau jenis yang bersin macam kucing takpe ,ni bersin macam gorila mintak pisang -.- ni semua gara gara ,kertas laknatuhlah .aku ni mmg tasuka betul kertas ori ni .aku suka kertas kitar semula .bru lah mesra alam ,monyet dekat hutan tuh pon tadelah kekurangan pokok untuk bergayut .main point dia ,sekali aku bersin ,bilik pengertua pon belum tentu tak dengar ,mesti dengar punya -.-

lepas ni bole lah tak datang skola walaupun hakikat banyak chapter form 4 yang tak habis lagi. aish ,ni gara gara cikgu lah ni ,pergi situ pergi sana ,akhirnya kami yang terbengkalai.ah ,persetankan semua .itu senang je nak cover .cuti skola ni aku nak enjoy sampai lebam sbb nanti dah naik form 5 ,jangan katakan pergi shopping ,lepak mcd pon belum tentu dapat  -___________-

*cepat lah bulan 12 .cepat lah cuti semester oiyy .
dah rindu separuh beruk ni dekat dia .kboi :3

No comments: