About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

murah rezeki aku hari ni .alhamdulilah

aku menawarkan servis buat folio akaun .alhamdulilah ,ade dua orang yang tempah aku and bersyukur gila tade rintangan pon akuu buat .sekejap je aku siap .dalam sehari padahal folio aku amek masa sebulan lebih untuk siap.nasib dorang bayar cepat .actually aku ada bende nak beli .duit aku mmg cukup .tapi tuh lah ,duit tuh banyak lagi aku na guna .so aku amek jalan shortcut ,aku gne je ape kemahiran aku utk dpt duit .

lepas dapat duit folio ,aku dapat duit dari cikgu vokasional sbb addmth aku tinggi .dari dulu aku tuntut .tapi baru sekarang dapat .okay ,income masuk lagi :D then wani beli tekspad .jyeah !duit yang aku dapat ni ,lebihh dari yang aku harap .okay,bersyukur tahap babeng .

masa dapat duit dari cikgu vokaisional ,cikgu tuh cakap aku sepatut nya masuk LK .okay ,cikgu ni memang dari awal tahun ri uh tak abis abis promote kelas LK .tahu tak ,yang aku ni kuat memain ?sastera akaun ni jeh aku dah malas .apetah lagi nak masuk sains stream .wuish ! memang tak lah doh =.=

lagi pun aku suka budak sastera ,dorang chill jeh and senang dibawa bergaul .kalau budak sains ,alahai tingginya hidung mereka .poyonye mereka .meluat meluat .ape kau pandang rendah kat budak sastera ?bak kata cikgu ,korang (budak sains) yang akan jadi pekerja kami (budak sastera) sebab kiteorang yang akan menguruskan perniagaam manakala korang yang otak cam otak albert einstain akan menyumbangkan tenaga atas perniagaan kitaorang .okay ,tak paham ?buat buat paham jela .sekian .kbai .

No comments: