About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

kekadet pepolis tetitam

hye ,saya polis yang sangat berwibawa .muehihi
tapi cepat pening bila berdiri  pada waktu tengah hari.
muka masing masing frust menonggeng sebab sekolah kiteorang kalah hoki .
oke ,mybe skola kiteorang tade rezeki .redha jela :|
yeh ,sebelah ni orang penting ni .kami kembar tak seperut.muehihi
ramai kompius dengan kami berdua.
beza kami ,dia putih ,aku gelap (:
sebelum masuk padang kita watlek lu .
ni kembar tak seiras.mana pergi mesti berdua .ape buat suma nak sama.
naseb tak masuk satu jamban berdua>.<'

oke ,aku sebenarnya tak ingat nama competition ni sebab panjang sangat.ni competition hoki yang melibatkan semenanjung Malaysia yang dianjurkan oleh SMK Puteri and aku terlibat sebagai pemegang sepanduk .tapi akhirnya aku terpaksa menyerah sebab dah lama tak berjemur.oke ,aku rasa pening gila nak mati time tuh.aku keluar , then budak lain yang ganti .dah dua tiga minit rilek ttbe aku dah aktif balik .so ,aku jadi tiang bendera depan stage :|
#time tuh dah mcm org bodoh -_-

kerja ni memang berbaloi abis sebab dapat elaun rm5 .hari ahad ,dah dapat rezeki .muehihi .jiera mula riak.ala,bagi kau rm 5 ape lah sgt kan ?tapi rm 5 tuh  aku bole simpan utk masa depan aku .cewahh x)
kbai

No comments: