About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

to my abah and mama

*eceh ,macam nak tulis surat wasiat pulak kan ?

dengan ini ,saya Siti Nurul NorFazierah bt Mohamad Taufik bin Mohd Nor ingin memberitahu bahawa saya sangat lah gayat bila tgok kedudakan dalam kelas 4 Beta .
tidak tahu lah kalau cikgu salah buat ke ape .
aku dapat top 5 dalam kelas and top 100 dalam aliran .
ya Allah sesungguhnya aku bersyukur .

berkurun lama nye aku sekolah situ ,ini buat kali pertamanya aku bru merasa top 5 and 100
oke ,mungkin ni hanyalah bulan ogos .tapi apa salahnya ,aku berasa bangga sebentar .
masa aku tgok paper tuh ,rasa macam nak je aku gigit gigit kertas tuh #terlampau gembira lah katakan
tapi taleh riak sangat.kang jadi cam ri uh ,elok elok dpt no ats ,ttbe turun no 9 -.-

lagi bape minggu je nak pekse akhir tahun .so kne belajar rajin rajin ni .
taleh malas malas :3 kang tapat duduk kat dalam top 10 dalam kelas lagi =.=
ecehh ,aku mula tunjuk perangai gila kuasa dah .

aku bersyukur gila .sbb plihan aku untuk amek sastera akaun mmg tepat .alhamdulilah .
walaupun kekadang aku tension dengan paper akaun .hihi
cakap pasal akaun ,aku lupa nak wat folio ,so kbai .i nak buat folio .

biee ,aimischuuu ,ilebchuuuu ,ineedchu ,and chup chupp <3 haha merepek .bye.

No comments: