About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

tentang kempunan plus cara senang nak beranak

ni semua gara gara si lelaki keding yang ketinggian dia lebih rendah dengan aku sebanyak hampir 9cm .dia yang memulakannya semuanya ,dia yang buat aku menanes .siapakah lelaki durjana tuh ?lelaki ini bernama mohd nazrin anak lelaki muslim a.k.a perangkap buah hati cik jiera gagah perkasa .k ,introduction je dah pnjang lebar .

kueh teow ,makanan feberet aku .then ,si buah hati jiera tuh ,bole plak cerita ape yang dia makan .nah ,amek .kan aku kempunan .naseb mama and akak aku baik hati .bersungguh mereka cari kuehteow utk aku .sayang mereka .
aku dah mula start anti nasi .aku kene trunkan berat aku .aku kene dapat zmn kegemilangan aku ,masa dlu berat aku semua bawah 60 .sekarang ,dah lebih 70 .


ni pulak zaman facebook .
ya Allah ,peha aku ?perut aku ?
ouhhmmgieehh .campak sungai amazon .
kompem ikan ikan kat situ kenyang .

____________________________________________________________


meh cite pasal cara bagaimana senang nak beranak .bende ni dah lama tahu .sebab si buah hati yang bagitahu .dia dapat tahu pon sebab ustad dia cakap .
ustad dia cakap ,kalau nanti dah ada isteri tgh sarat mengandung .
rajin rajin lah bersetubuh ,ini kerana setengah orang berpendapat bahawa dengan bersetubuh dapat memudahkan anak di dalam kandungan senang untuk keluar dari lubang faraj .*eceh ,aku ni cakap mcm org dah pregnant pulok .
selain itu ,ibu mengandung jgn lah menderhaka kat suami mahupun parents .memang kalau kau menderhaka mmg seksa kau nak beranak .hahaha .
aku memang suka amek tahu pasal ni .sebab aku nak anak kembar .oke .stop ! aku da merepek .kbai .

4 comments:

AiDa said...

weh , time sarat mengandung pun disarankan ..... ? asal boleh -.-

nyet taufik said...

lagi nak dekat beranak ,lagi disarankan .tapi jangan banyak pakai skill ah .mahu keguguran .HAHHAA

AiDa said...

weh ? larat lagi ke doh ? haha

nyet taufik said...

lepas kawen baru kau tahu larat ke tak .haha