About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

hantu bonceng

oke ,cerita ni dah lama keluar tapi aku baru tengok .tuh pon curik curik beli dekat astro first .kompem mak aku bising nanti =.= tape ah ,chillek jeh .jarang aku tgok cerita seram komedi .sebab selalu cerita seram komedi macam bodoh je .even cerita kak limah pon same ,ta menarik perhatian aku 100% *aish poyonya jiera berkata kata .HAHA ,abaikan .

aku paling suka gila time part si ton belasah ayu .wah ,mmg rock gila ah juliana kan .wow ,after this nak curik curik beli bini biniku gangster pulak .HAHA .oke ,makin hari makin nakal menghabiskan duit makbapak .dah menjadi hobi ni .erk ,merepek .abaikan .

eh ,eh perasan tak ,si kunyit *aku tak tahu nama betul dia* bila dia gelakkan ,alahai ,macam monyet lah muka dia .ek eh ,titew tershukerw pulak kat dia .oke oke ,lately aku nampak byk sgt org muka mcam monyet .sampai aku dapat rasakan muke laki aku macam monyet .haha .ni yang buat aku bertambah gila kat monyet ni .abaikan .kbai .
cantek pulok motor tuhh -.-

No comments: