About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

open this

terlebih dahulu aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua manusia yang merasa diri dia Islam :)

p/s:bie ,i want this card :/

bulan ramadhan tahun ni mmg banyak sangat dugaan .alhamdulilah ,semuanya aku cuba sabar untuk menghadapinya .mungkin ,atas kesabaran aku tuh ,Allah kurniakan kebahagian dalam keluarga aku :') abang dah bercakap dengan abah .setelah bertahun lamanya dorang tak bercakap ,akhirnya bertegur juga .Alhamdulilahh ,Allah Maha Besa dan Maha Mengetahui .ya Allah maafkan aku sebab selalu mengeluh.

kegembiraan menyambut bulan syawal ,ade gak terseksa ,hihi .aku kene buat folio akaun .cikgu suruh anta bila buka sekolah nanti .aku tak kesah ,tapi cikgu aku perkauman gila ,dia tolong bangsa dia .budak melayu ,dia tolong ala kadar je .oke ,tetiba perasaan marah aku membuak .malas nak cte ,kbai .

ouh kucing .eh .,kucing aku dah hilang .sekali tiga .kehilangan tiga ekor kucing tuh terasa sangat hilang nya sebab kalau tiga ekor tuh ada ,rumah aku mesti kecoh ,sebab kucing aku ni macam monyet sikit ,suka panjat panjat .kucing aku jadi macam ni mungkin sebab dia tanak aku sedih sebab tak dapat nak bela monyet .hihi .ttbe je sedih .ade org culik dia keh .tapi abg aku cakap ,mungkin dia balik kampung dia kat labu *office ayah aku ,dimana tempat ibu kucing tuh tinggal.* haha ,merepek .aku mohon ,korang doakan dia balik rumah eh :(

baru dapat rehat setelah sehari kemas rumah and buat folio =.=
assalammualaikum .

No comments: