About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

roadblock

sementara aku menuggu facebook aku dibaik pulik oleh mark farkeberg ,aku berblog kjap .
entah kenape facebook aku macam sial ,menyakitkan hati .
bole pulak hi kat semua orang .habis heboh aku nak ngurat korang .
blueekk ,perasaan .and ade pulak yang ingat aku nak menggedik .
weh ,tolong paham ,aku takan menggedik kat semua org .gedik aku ,org tertentu je.
aku poyo ?k sila unfriend aku kat facebook eh ?kbai .

meh kte fokus kat bende yang aku nak cerita eh ?
cerita dia ccam ney ,tadi masa balik ,aku pass lah barang budak hostel .
almaklum ,sebagai outsider yang bertauliah kenelah tolong bdk hostel kan .
pastuh masing masing serbu mintak tolong belikan topup .aku pon ,oke jelah .

then otw nak balik ,aku ikot jalan rasah jaya .
malas nak ikut jalan biasa ,nanti kene pusing pusing ,leceh ah .buang minyak jeh.
then ade simpang ni ,aku berhenti ,sbb lampu merah *aish ,budak baik*
ade motor ni ,oke ,sumpah smart .sport rim kaler merah-oren.tergoda kejap dkt motor tuh .
bila dah hijau ,ttbe je moto tuh macam kelam kabut ,aku pelik .moto tuh masuk lorong mne tah .

rupanya ade roadblock .aku tak tahu nak benti ke atau nak jalan .then ade sorang abang ni*eceh ,abang -.- hihi
dia suruh ikut jalan dalam kon ,aku pon ikut ,sampai nak kua dari kon ,ttbe dia suruh aku benti .then dia suruh aku ketepi .aku pon ikut jela .pas aku dah free gear ,aku tggu jela dia nak buat apeh .ttbe dari kiri aku ,ade macek *polis jugak* pandang je maybe pandang semacam sebab aku baju kadet polis .abang tuh pulak diri betul betul sebelah kanan aku ,dalam hati "ouhhmmgieehh !ape salah aku ni ,jangan lah kepung,janganlah."

then aku bukak lah penutup helmet tuh ,aku tanya kenapeh .abang polis tuh senyum jeh ,then dia muncungkan mulut dia suruh pandang macek tuh."macek ,napeh nihh ?" then macek tuh cakap dengan penuh keibuan "tapelah ,jalan lah"aku pon ape lagi masuk lah gear ,sebelum aku gerak tuh ,aku dengar polis polis kat belakang bising cakap abang polis tuh nak kenal .eyk -.- aku punya lah cuak ,dia orang memain pulak.sebelum jalan ,aku pandang abang tuh ,oke dia senyum ala ala sweet .tah camne aku tersengih ,and terus cabut .HAHA


semalam ,ade polis datang jumpa aku ,nak siasat ape tah .tapi tetibe je tanya aku ade pakwe .amboii ,ni soalan sangat peribadi ,and tade kene mengena dengan siastan awak yeh .dah ah kat tangan dia ade biodata aku ,lagi sibuk nak tanya umur aku berapa .kawan dia muka ketat gila ,tapi muka dia ,alahai .nak sweet jeh .haha

and sebelum ni aku kenal dengan seorang pegawai polis ,and dia sangat lah *#$%@ .kbai .

No comments: