About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

aku tak percaya dengan result aku

mama cakap jangan riak sangat. nanti Allah tarik balik ape yg DIA dah bagi kat kau baru tahu.

baca ayat kat atas dah dapat agak kan dengan result ujian bulanan aku?
aku berani mengaku bahawa aku langsung tak belajar .
malas gila nak study utk ujian bulanan .
paling rajin pon ,aku selak selak buku jeh .

alhamdulilah ,tade yang gagal .
baru dapat 3A .*walaupun sikit,TETAP BANGGA
hihi ,A tuh semua subjek SPM .hihi .
harap harap nanti SPM aku dapat buat .
sbb aku taknak result PMR aku terjadi balik .
dapat 6A dari 8 subjek ,ni semua akibat perangai aku yg mcam budak budak.
asik asik nak main jeh .belajar taknak.

math,bm, SEJARAH .
dua subjek yang depan tuh ,aku leh trima ah dapat A.
tapi ni SEJARAH ni ,subjek yang PALING aku BENCI .
macam mana bole ade A .eei dah ah SEJARAH PALSU.
aku rasa ni mestii gara gara sebab aku ketuk buku sejarah dekat atas kepala aku lepas sahur.
dengan harapan ilmu semua jatuh dalam otak aku .
kalau nak sejarah A ,amalkan ni eh, pastikan buat pada hari exam sejarah.hihi *merepek je kan .k,abaikan.

sekarang cikgu cikgu dah tak panggil fazierah dah .semua panggil SITI .
alala ,comelnya nama tuh kan ?mula mula cikgu sains yg start panggil .
tiba tiba melarat sampai cikgu cikgu lain .
kawan kawan ,panggillah saya SITI !

ada sekali aku tido dalam kelas sivik sampai tak sedar sedar sedarkan diri .
cikgu sivik aku yang tak pernah pernah pergi meja belakang
tibe tibe dtg datang kat meja aku sbb aku rasa dalam hati dia ,
"eh ,budak ni hidup ke tak lagi ni,tak bergerak gerak dari tadi"
da sejak tuh ,cikgu tuh mmg suka memerlilah .
elok elok nama aku SITI NURUL NORFAZIERAH
ttbe tuka SITI NURHALIZA --> yeekk ,tak suka =.=

actually nak cite pasal result je ttbe meleret pulak .
btw,kepada budak tuh ,kali ni kau hanya mampu kalahkan aku dlm sbjek agme.
tapi utk akhir tahun ni ,aku takan bagi kau melebih dari markah aku. kbai.

dek ,saya janji tak bawa motor laju laju keh (: 
jgn risau keh .

No comments: