About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

abah ,

tak tahu nape aku tetibe jadi camni .aku takut bila tgok abah macam ni .seumur hidup aku jarang aku tgok abah macam ni.bila abah macam ni ,aku takut ,aku risau .aku rasa nak menangis,memang aku selalu cakap aku benci kat abah mcam mcam sumpah seranah aku sebut ,tapi kata org benci benci pon mesti sayangkan?

aku tabole bayangkan macamna kalau raya tahun ni tetibe tak dapat raya dengan dia lagi ?sapa nak marah marah aku pagi pagi raya ,sapa nak buat aku sakit hati lagi ?
setiap pagi dia mesti ketuk pintu bilik aku smpai nak roboh semata mata na kejut anak dara dia yang pemalas ni .
dia penah ugut nak cabut pintu kalau aku tak bangun .annoying betul kekadang.

ape jadi dengan abah ,korang ta perlu pikir, yang penting dia tak sakit ,alhamdulilah dia sihat walafiat.ape yg jadi terlalu privasi utk di kongsikan .
walaupun tak tentu lagi dia tinggalkan kami tapi aku takut kalau betul betul pergi.
tiga hari dia pergi khusus pon aku dah bosan sbb tak dengar ayat dia yg mnyakitkan hati .
kalau dia ada kat rumah ,kekadang aku bole sanpai mintak dicampak ke planet dr dengar dia mmbebel

kalau aku gaduh dgn abah ,aku suka cite kat mama ,tapi kalau mama tanak dengar aku cite dekat boyfie aku.walaupun dia tak dapat dtg tmn aku ,cukuplah sekadar dengar segala keluhan aku .
bila aku mengumpat pasal abah dia mesti igtlan aku bahawa abah tuh yg ayah aku tak bole cakap macam itu dan macam ini.

bila jadi macam ni baru aku reti menghargai orang .kalau dulu abah selalu ada ,aku selalu harap dia blah .sekarang abah kemungkinan tak de dalam jangka masa yg agak panjang baru lah aku terkangkang kangkang nak menangis .aku tak kuat .kbai .abah ,saya sayang abah walaupun kita selalu gaduh mcm anjing dgn kucing ,

aku tak tahu nape ttpe je aku tak kuat nak lalui ujian Allah yang satu ni ,padahal baru malam ni abah macam ni ,mengelabahnya kau jiera .

No comments: