About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

perjualan air mani ke apeh ni ?

oke ,aku terbukak satu blog ni ,aku tertarik plak nak share bnde ni .sumpah cam gampang je bnde ni .thx kepada blog penulis senja (:

CHINA: Bank sperma di Shanghai menawarkan perkhidmatan wanita yang jelita untuk menguruskan penghasilan air mani di bank tersebut. Oleh tu,ramailah lelaki berpusu-pusu untuk mendermakan air mani mereka kat sana. Syarat untuk menderma, seorang lelaki tu mestilah sihat dan tidak melakukan seks selama 4 hari sebelum hari pendermaan. 
Dari hari ke hari, bilangan penderma air mani meningkat secara mendadak dan mendapat sambutan yang memberansangkan. Untuk cara menderma, lelaki tersebut akan dibaringkan diatas katil sebelum jururawat wanita membantu untuk merangsangkan si penderma supaya mengeluarkan air mani. Pendermaan ni memang berbaloi kerana si penderma akan dibayar dalam linkungan rm90-100 untuk satu sesi pendermaan air mani.



tah pape je kan china ni ? =.=

3 comments:

LuqmanZulkifli said...

erkk.. gila . muka jururawat pun penuh komitmen dengan kerjanya. haha =="

ME (: said...

hahaha ,tahu takpehh
ta senereh btol .

purplerara riena said...

haha sengal gile =.='