About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

KANTOI dah,aku nak gelak besar kejap .HAHAHA

aku dah cakap ,sent msg bila nak tdo tapayah call .sebab aku pon tak kompem bole angkat call ,sebab aku tak sihat .yeah ,lepak kita borak kejap .aku terus tido .tapi aku tak tido dalam bilik ,aku tido dekat ruang tamu ,sbb aku tak selesa dalam bilik aku .aku malas nak bawak fon .so ,aku tgglkan fon bwh bantal .

aku tak tahu ape jadi midnight tuh ,abah pergi toilet ,dengar fon aku bunyik .naah ,abah aku jawab fon .amek kau kene tengking .bie ?takot tak ?haha .tuh lah .best kan ?
pagi tuh ,aku masuk bilik ,meraba carik fon .aku miscall gne fon rumah ,rupanya fon aku dalam bilik mama.
fuhh ! naseb baik fon aku ade code .hihi.so dorang ta dapat nak spotcheck fon .
ALHAMDULILAH .

oleh kerana bdn aku still tak bape sihat,aku sambung tido balik then dalam pkol 9 ,abah kejut.sebab nak pergi hospital.bayangkan pukul 9 suku sampai ,jumpe dokter pkol 11 .balik dari hospital dalam pkol 12 stgh .bape lama aku duduk hospital.
balik dari hospital ,oke ,aku dibebelkan pasal mlm tadi .abah tanya ,kau nak skola ke nak kwen hah ?nak je aku jawab ,nak kawen lah .mls da nak blaja.HAHA .mahu dia turunkan aku kat tepi jalan .
spnjg dalam keta aku diam je.tapi yang aku pelik ,apesal dia ta marah .selalu dia akan bsg smpai telinga aku nak tercabut .tapi kali ni dia just ugut ,and tak smpai 8 minit ,dia gelak .abah dah kurang tabiat .

result dari xtray aku ,tadepape pon .tapi tulan belakang aku macam bengkok sikit .so ,doktor nasihatkan aku supaya jaga tulang aku ,jgn duduk mengendur ,duduk tegak .hihi .susahnya jadi orang tinggi ni kan ? HAHA

No comments: