About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

i can be your milo for your neslo

ape broken sgt ni .haha .oke abaikan lah tajuk ni .

setiap petang dekat kantin skola :
pacek !! neslo ais satu ,macam biase okehhh ?! jangan manis manis sgt tau pacek ! nanti kne kencing manis nanti :D
setiap kali sebelum kawad mesti minum neslo, neslo dah mcm dadah .aku ketagih.wohoo ! .hihi .neslo mcm life kita .ade manis ,ade pahit .amboi ,aku dah cakap mcm org tua dah ni .

kalau kau cakap kau tak pernah ade masalah life kau .mmg penipu gila ah .nampak aku ,periang gila kan ?padahal ,aku pernah cuba bunuh diri sebanyak 3 kali .tapi tak mati mati lagi .haha ! tuh dulu ,aku belum matang ,belum kuat lagi .

tapi sekarang ,tgok ,dah PERKASA walaupun tak sePERKASA malek noor .aku tahu ,Allah takan bagi ujian yang ta mampu umat dia laksanakan .

nescafe ,walaupun kau pahit ,tapi bila dicmpor dgn milo ,PERGHH ! terangkat pancreas weh! haha .aku mula merepek .ouh ,aku rindu zaman baby aku .tayah nak pkir masalah .minum susu ,pasuh tido .wahh !bahagia gila .lps tuh semua kecah lah nak cium lah ,nak timang bagai .wehee .tapi sekarang ?hampeh gila =.= nak timang aku ?dgn berat 67 kg ,ade ke yg larat na agkt ?lelaki zmn sekarang LEMBIK .haha .

kbai .saje nak merepek .nak buang masa .hihihi

No comments: