About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

sume syg kau ,kau je tak hargai

uhukk uhukk *batuk pulak .yee ,smkin hari aku rasa smkin tua .sakit sendi bagai .dan bila makin tua ni kan .aku nak lah amek pic dgn m16 mcm nenek ni .ari tuh g menembak tak sempat nak amek pic dgn m16.aku tanak lah jd mcm nenek ni kan dah tua .baru rasa nikmat pegang m16 .ape aku merepek ni .mari terjon reramai ke perngan baru jom my darling .

yehh ,slamat pon mndarat.kwn kwn ,arini saya dengan mengediknye nak cte ape yg jadi kat skola .nak tahu tak,kalau tana tau tutup mata kau .oke smbung balik ,ade budak ni dia lawan ckp ckgu .ckgu cme tgor tok kbaikn dia gak.dia lemah lam akaun sbb uh ckgu tgor.kalau kau rasa kau tak bole bwk akaun,apekata kau angkut barang kau ,pergi pndh kelas ert.wlopon kau kwn aku dari sekolah rendah.aku dah mmg ta suka doh tgok kau skrg.prgy mcm meliar .dlu kau tak cmney .tapi sejak naik skola menengah aku dpt rse yg kau da lain.aku tak kesah kalau kau nak bersosial ,tuh kau punya pasal lah kan .aku pon sama bersosial.tapi tolong ah ,pentingkan study.ni tak,kau pergi librry sebok dgn fon kau.calling sane sini.lps uh aku tak phm ah nafsu kau.kau ckp kau dah tak les.tapi bila kau lepak dgn dorg sebok lah cte psl penk penk bagai .jap perengan ni dah pnjg smcm .trjon lagi .yeehaaa~

tolong lah weyh ,jd lah normal balik .aku semak ah tgok kau cmni.aku dah bosan dga cerita buruk kau weyh,weyh ,kau ni top weyh ,satu malaysia knl kau.tolong lah jge attitude kau sikit.cbe kalau ade bdak skola cte psl kau smpai kat lua.kau tak malu ke ?yg kau ni perangai mcm ni mcm tuh.tolong lah jge nme kau.aku  ler nasihat kau ,kau tak na dga.buat muka dgn aku.sdar tak ampir satu skola meluat dgn kau ?sdar tak ,ke kau nak bg aku lempang kau ?aku tahu ,nanti msti ade mmber kau cte kat kau ape yg aku tulis.oke silakan .tak puas hati .mari jmpe aku .kau bertalam bertilam muka dgn aku kan ?igt aku tak tahu.tapi aku mals nak cmpor.aku nshtkan kau cbe jd mmber kau yg ag sorg even kepoh dgn penk dia.smgt study dia ade.tapi kau ?malas ah aku na ckp -_____-

last perengan aku nak ckp psl kau ,kau ni dah de rupa ,dah ade kerjaya tok mse dpn ,kalau kau rasa kau tak bole bwk akaun n addmth ,kau msok lah ert.sbb kau kan dak aktif dgn ****** kan ?so kau dah de kerjaya tok mse dpn kau bole lah amek ert.skrg krg nya nty sijil spm kau tak lah trok sgt.tolong lah weyh ,aku ckp ni bkn nak kerek sbb aku ni ______ tapi ni tok mse dpn kau .aku tasuka bila kau kuang ajar dgn ckgu td.mmg aku pnh kuang ajar dgn ckgu n aku pon ta layak nak tgor kau .tapi cara kau tadi ,mmg memalukan budak melayu.dah lah ari tuh kau mencarut dkt ckgu bm kte .weyh ,mcm ne ilmu nak msok klau kau asik mencarut kat ckgu.ilmu tuh tak berkat kau tahu tak.

malas nak cte pnjg lebar kan ,sbb aku nak tgok cerita hantu .dah lah ,kalau yg bce ni tahu sape yg aku ckp .n lagi lagi best friend dia kan .aku persilakan kau cte kat dia ttg sume yg aku tulis ni.

No comments: