About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

bermain jutaria

tah apehal ,balik je dr town .aku baru je nak online .ttbe abg aku tye nak main saidina.tapi saidina mahal.so abg aku bg duit sroh beli jutaria.jutaria murah je .tak sampai tiga ringgit .ala,watpe nak beli mahal mahal kan .sbb mood nak main mende tuh kjap je.kunk tak sampai 3 ary ,mende tuh akan dilupakan .haha .aku pon volunteer ah nak g kdy.aku ni lau bab bab merayau mmg no satu.gpon bawak moto en,lagi laa aku suka .tapi lau sroh jln kaki .sory lah ,kau pergi sendri eh,malas aku nak pergi.

aku pon pergi lah kedai bwh .ciss,jutaria kat kedai tuh dah abis pulak .so aku pon balik ah .aku tak ikot jln yg sme ,aku ikot jln lain.jln dpn workshop moto.tah apehal tah mata aku tepandang dkt workshop tuh.aku elok elok tgh bwk moto slow slow,aku nampak je MK ,kat workshop tuh ,aku tros press moto ,cpt cpt blah.nsib baik lah time uh moto dia tgh repair .kalau tak ,terpakse lah aku face to face dgn dia.tuh lah perkara yg paling paling aku tanak dlm dunia ni .aku tanak ckp dgn dia .wlopon sepatah kalau boleh.

di sbb en kat kedai bwh tade ,aku pergi lah kedai ats.aku tgok kat flat ats ,fuhyoo ,dah maju siot .ade gerai kecik kat situ .good ah kan .aku en tasuka org flat sgt .sume kaki curik .makbapak tade duit kot smpai anak terpaksa mencuri wlopon bkn sume bdak flat yg mncuri .tapi 85% sume kaki curik n mcm sakai .haha .jaat en aku  ktok dorg ,mmg aku pndg dorg sblh mata pon .dr kecik mmg aku tak bpe ske dgn org yg tggl sne .aku rasa aku dah mcm kuar topik ni .

kembali ke topik balik ,sebaik je aku smpai kedai ats ,aku pon beli ah .adoi otw aku balik tuh ,aku berdoa sgt sgt yg aku tak terserempak dgn MK tuh .sampai je rumah ,abg aku dr dlm umah dah jerit tye ade ke tak menan tuh .dlm hati bkte scre tetbe 'ehh abg aku ni pregnant ke ,mcm org mengidam ' .aku pon bg lah kotak menan tuh kat dia .dia pon cpt cpt bkk .kteowg pon start lah mengoyakkan duit .biase lah mende murahkan .kne lah bkje keras sikit tok main.haha .smpai gunting kotak tok buat banker n buat papan dia .kteowg men best gila ah .kteowg stop main ,bila masing masing dah fokus tgok tb.abg aku pon nak kuar nan mmber dia.aku sbg budak akaun lah ktekan .aku pon kre lah aset aset dorg.abg aku yg pat jd jutaria ,aku second ,adeq aku third .ciss --'


No comments: