About Me

My photo

I want to be your favorite hello and your hardest goodbye.

Ada apa pada moyet

ayah yg bawa kat sini .sbb mula2 ayah tanya dekat aku ,ni na pergi jalan mana ni?aku ckp lah kalo bole na pergi zoo!ttbe mama n kaka aku myampuk'na pergi tgok kwn dia lah tuh'haha .aku minat monyet ni lps upsr ,ini pown gara gara seekor org utan yg dtg dkt aku mintak pelok ,aku ape lagi ,pelok lahh .waduhhh ,sumpah sedap gila plok dia .
aku pelok dia smpai pnjge org utan uh minta akuu lpskan.haha .

ta silap aku ,masa ayah nak bwk kiteorg pergi zoo ni ,bapak aku tade tau(abah).ta silap aku abah kje time ni ,so aku ,mama,kaka and adik aku je pergi .mse pergi ni ,ta silap aku ibu ,hafiz,bik jijut n adip kot ,aduhh mende ni dah lme aku dah ta igt sgt .ye ,oleh kerna aku terlalu obses nan myet ,sampai tiket msok aku pown gambar myet.aku smpn lagi tket tuh ,tpy tket uh terselit kat satu buku ni ,buku tuh da ilg.

masa jln2 kat zoo tuh ,aku asik brgn je dgn myet aku .duhh ,kat sana time aku pergi ,myet begerak bebas ,aku rse cm na bwk je sume myet tuh balik ,tapi ibu ckp myet tuh liar.bahaya kalo pgg .wahh ,time tuh aku rase mcm dlm alam kygan ouh .haha .best gila .sjk uh kalau bole sume arta aku ade cop myet .fmly aku ,n fmly blah mama sume tahu aku suke myet .

Bila aku ckp kat sume org pon .mmg tuh la reaksi eyh ,'ta cye' .sume tanya aku apa adanya dekat myet ?apesal mengong sangat ,dh aku suka ,sume nye indah ,mcm korg cple nan satu mamat ni ,kalo mke kau cntek tapi pakwe kau mke cm pecah rumah ,knpe korg cple? haa ,same jgak aku dgn myet ,lain org lain taste kan ?


festyme amek pic baboon  :)

ni pic myet yg prtme aku ambil.mse jenjln kat zoo sgpre tuh ,fuh ! na pergi tgok binatang ni ,kne naik tgge ,pye lah tggi .pnt gilaaa!tapi aku puas gile sbb dapat tgok mke ganas si baboon ni :D aku suke dia .
hah,pelik kan knpe aku mek pic bontot dia je?sbb bg aku buntot dia wane merah .wahh ,indah nye ciptaan ALLAH ni .


No comments: